fot. AGROunia/Facebook
Dziś z Facebooka bezpowrotnie został usunięty profil Konfederacji. Stronę śledziło ponad 600 tysięcy obserwujących. “W ten sposób korporacje pokazują, że mają kontrole nad wszystkim”- komentował sytuację lider AGROunii i właściciel najlepiej rozwijającego się profilu na Facebooku, Michał Kołodziejczak.
Jak wynika z oświadczenia firmy, strona Konfederacji została usunięta z powodu powtarzających się naruszeń zasad- dezinformacji na temat COVID-19. W sprawie zwołana została dziś konferencja prasowa polityków Konfederacji.
Pod względem obserwujących obok Konfederacji już od dłuższego czasu najlepiej rozwijającą się stroną na Facebooku jest profil AGROunii, którą tylko w okresie świątecznym zaczęło śledzić 796 nowych osób. Sprawę usunięcia profilu Konfederacji skomentował w mediach społecznościowych lider AGROunii.
"Kolejny profil polityczny, społeczny z podobnymi treściami, ale odmiennymi twierdzeniami, to jest profil AGROunii. Czyli my jesteśmy następni? Nas następnych usuną? Co zrobią? W ten sposób korporacje pokazują, że mają kontrole nad wszystkim. Mają kontrolę nad informacją, nad tym, co ktoś mówi, świadomie profilują ludzi, co ma myśleć, co ma widzieć, a tych, którzy uważają inaczej, nie będą wpuszczać" - komentował Michał Kołodziejczak, lider AGROunii i właściciel najlepiej rozwijającego się profilu na Facebooku.
Rządzą nami korporacje
Michał Kołodziejczak, lider AGROunii, mówiąc o usunięciu strony Konfederacji z Facebooka, wskazywał na to, jak wielkie korporacje “wchodzą nam na głowę”.
"Kiedy mówiliśmy, że korporacje nami rządzą, rządzą tym, co ma być w sklepach, wiele osób w tym z Konfederacji mówiło, jest wolny rynek, otwórzcie własne sklepy, można w nich robić, co kto chce. I widać, co robią korporacje. Jeżeli trzy sieci handlowe umówią się między sobą i powiedzą- u nas nie będzie ziemniaków, będzie ryż- to będzie to wolny rynek? Czy będzie to samo, co napastliwe rządzenie innymi, jak usuwanie profili na Facebooku. Oni mogą nam wskazywać, co ma być w sklepach, co mamy jeść. Tutaj kończy się słodkie mówienie o tym, że wolny rynek może wszystko i niech on reguluje, co ma być, a czego nie być" - dodał Kołodziejczak.
Poniżej całe nagranie:
Źródła: Twitter, Gazeta Wyborcza, Facebook
Dodaj komentarz
Komentarze
Hello, Want thousands of clients? We have compiled a list of all consumers and business's across 149 countries for you. We have a special that is running today and valid till the end of the day. Come check us out: https://leadsfly.biz/ Consumer Records: 294,582,351 Business Records: 25,215,278 Selling at $99 today only.