Wtorek, 10-12-2024
agrolajt.pl - logo menu

„Wybiją nas jak szczury” Badania mięsa przerażają!

Dodano: 11-08-2019 20:56:28
agrolajt.pl - „Wybiją nas jak szczury” Badania mięsa przerażają!

Marcin Bustowski, przewodniczący ZZ Rolników Solidarni alarmuje: mięso z marketów jest trujące. W ostatnich dniach pokazuje wyniki badań na azotany i azotyny. Normy są przekraczane nawet o blisko 800 procent! Związki chemiczne używane są do konserwacji mięsa- ma ono ładniej wyglądać i lepiej pachnieć. Zbyt duża ich ilość to śmiertelne zagrożenie. Powoduje raka żołądka i przełyku. Przyczynia się do uszkodzeń mózgu, zaburza pracę tarczycy.

Związkowiec przekonuje, że konsumenci powinni zrozumieć, jak ważny jest polski rolnik i polska zdrowa żywność, której w naszym kraju zaczyna brakować. Rodzinne gospodarstwa wypierane są przez ogromne korporacje. Udają one, że produkt jest z Polski. Jednak wszystkie komponenty i antybiotyki wprowadzane są do zakładu zza granicy. Przykładem może być tucz nakładczy. Tam przywożone są świnie i pasza z Danii, ale hodowane są one w naszym kraju. Czy jest to produkt polski?

Wyniki badań

Marcin Bustowski specjalnym miernikiem zbadał kilka produktów kupionych w polskich sklepach, ale także „ekologiczną kiełbasę”. Wyniki porażają. Miernik sprawdza zawartość na azotyny i azotany.

  • Ekologiczna kiełbasa za 40 zł/kg

1575 mg norma 200

  • Hot dog na stacji benzynowej

1124 mg norma 200

  • Mięso wieprzowe z supermarketu

710 mg norma 200

Co na to nasze służby? Milczą

Wyniki poruszyły tysiące internautów. Filmy są udostępniane i komentowane na szeroką skalę. Na razie nie odniosły się do nich służby, które powinny dbać o bezpieczeństwo żywności w naszym kraju. Funkcjonują u nas przecież takie osoby jak: Główny Inspektor Sanitarny,  Główny Lekarz Weterynarii,  minister środowiska, minister rolnictwa. Cisza.

Dlatego Marcin Bustowski już od miesięcy apeluje o powołanie Agencji Bezpieczeństwa Żywności, która badała, by produkty wwożone do Polski z zza granicy. Wskazuje, że jest to kluczowy problem Polaków. Aktywista zostawił ostatnio raport NIK o szkodliwych substancjach dodawanych do jedzenia w Dziecięcym Szpitalu Onkologicznym we Wrocławiu. To właśnie dzieci są najbardziej narażone na negatywne skutki przetworzonej i naszpikowanej związkami chemicznymi żywności.

 „Nie ma tu podziału, na tych z PIS-u, z PO, z SLD, z LGBT. Każdy idzie do sklepu, płaci i kupuje ten sam produkt.” – mówi Marcin Bustowski i dodaje:

„Wytrują nas jak szczury, dzisiaj każdy z nas jest królikiem doświadczalnym. Wasze dzieci idą do przedszkola, do szkoły i dostają paróweczki z takiego mięsa”

Ładne, ale truje!

Związki chemiczne o których mowa sprawiają, że mięso ma bardziej świeży wygląd. Jest bardziej czerwone. Poprawiają one smak, zapach , przedłużają trwałość żywności, ponieważ mają działanie bakteriobójcze. Dodawanie ich do mięsa hamuje wzrost bakterii jadu kiełbasianego.

„Według opinii WHO (Światowej Organizacji Zdrowia) spore dawki azotanów i azotynów w żywności, przekraczające dopuszczalne normy, stanowią zagrożenie dla zdrowia. Ich nadmierne spożycie może powodować różnego rodzaju zatrucia. Dodatki te obniżają również wartość odżywczą produktów i powodują destrukcję witamin z grupy A oraz B. Objawy zatrucia widoczne są już po 30 minutach. Pojawia się ostry ból brzucha, zaczerwienienie twarzy, zawroty głowy,  sinica, duszność, tachykardia, zamroczenie, spadek ciśnienia krwi, aż do wystąpienia zapaści. Najbardziej narażone na przedawkowanie tych związków są dzieci oraz niemowlęta” – czytamy na stronie aptekagemini.pl

Dodatkowo w artykule czytamy, że w wielu krajach wprowadzono całkowity zakaz lub ograniczenia stosowania azotanów i azotynów w przetwórstwie żywności. Prowadzone są także zaostrzone kontrole.

W polskim prawie dopuszczalne ilości azotynów są wysokie:

  • 150 mg/kg w przypadku produktów mięsnych,

  • 100 mg/kg w produktach mięsnych sterylizowanych,

  • 180 mg/kg w peklowanych produktach mięsnych.

Niszczy mózg, powoduje raka

Nadmierne ich spożycie w dłuższej perspektywie powoduje uszkodzenie mózgu, zaburzeń pracy tarczycy. Zaburza funkcjonowanie błony śluzowej jelita cienkiego, zmniejsza jego odporność. Może wywołać nowotwór żołądka, jelita grubego i inne. Jest też podejrzenie, że zwiększa ryzyko nadciśnienia, insulinooporności, choroby Alzheimera i stłuszczenia wątroby.

„Azotany i azotyny są prekursorami nitrozwiązków, które mają potwierdzone działanie rakotwórcze i wywołujące wady rozwojowe płodu poprzez uszkadzanie materiału genetycznego.” – czytamy na Poradnikzdrowie.pl.

K. M.

źródło: FB Marcin Bustowski,  Poradnikzdrowie.pl, Aptekagemini.pl

Dodaj komentarz

Komentarze

J&M 19-10-2020 13:00:24

czyli liczy się zysk a nie zdrowie ludzi tak nasz rząd dba o obywateli nikt nie powinien kupować mięsa z marketów najlepiej samemu uchować sobie świnkę nawet gdy się mieszka w bloku to zawsze ktoś z rodziny ma kogoś kto mieszka na wsi i razem można sobie uchować zdrową żywność - taka jest moja rada.Nie można nikomu wierzyć bo nikt się nie przyzna jaką karmą karmi prosiaka chodzi o kasę.

Aleks. 16-02-2020 22:38:02

Ogłoście bojkot marketów razem z "S", Ja kupuje w sklepach" Społem" jest ich spora sieć w dużych miastach.

Oczy 15-02-2020 09:13:04

Do tego trzeba dodać jeszcze duże ilości sterydów i antybiotyków i nie potrzeba nam wojny. Sami się zabijemy.

Mirosław 13-02-2020 11:00:28

Przede wszystkim należy wypierd...olic ze stanowisk: 1.Główny Inspektor Sanitarny, 2.Główny Lekarz Weterynarii, 3.minister środowiska, 4.minister rolnictwa. Najpierw trzeba zrobić czystke na swoim podwórku. To są instytucje które dzisiaj działają jak partia PO, dlatego należy się ich pozbyć bo blokują etaty i zajmują się nie tym co trzeba.

Ddd 13-02-2020 10:56:01

Cały czas nas trują ....myślicie że producentów mięsa od rolników po firmy mięsne ktoś się przejmuje....liczy się kasa a ludzie jeść muszą więc kupują....artykuł opisuje mięsa z zagranicy a mamy przykłady z pl jak ubój chorych zwierząt... Więc co myśleć o tym.....

Mirosław 13-02-2020 10:54:56

Dlaczego nikt nie składa pozwu o możliwości popełnienia przestępstwa przez GIS w ten sposób, że dopuszczają produkty o przekroczonych normach?

Konsumentka 10-02-2020 22:58:19

Czy tymi wynikami badań zainteresowano SANEPID , albo odpowiednie Miniaterstwo ??? Jezeli nie, to prosze ro zrobić ...

Mama37 10-02-2020 21:10:04

Mieszkam na terenach chowu i produkcji mięsa wieprzowego oraz wołowego, wiem jak nasi rolnicy przestrzegają wszelkich norm, wiem ile pracy wkładają w chów zwierząt dlatego Europa karmi się naszym mięsem polskim chyba najzdrowszym w całej Europie , export w ponad 80-% do nas importują zatrutą chemią żywność mięsną i warzywną a podbijają że to polskie- wyjdźmy z tej unii!!! Uszczelnijmy granicę dla obcej żywności!!! Bo oni naprawdę wytruja nas jak szczury.

Xxc 10-02-2020 17:10:55

Służby mają gdzieś to wszystko łatwo się domyślić dla czego stać ich na żywność z najwyższej półki

M 04-02-2020 00:51:35

Spowodują, że ludzie przestaną jeść mięso. Powoli zaczyna się to dziać też z pieczywem. Do chleba też dodają takie świństwa, że głowa boli. Ja w znacznym stopniu ograniczyłam jedno i drugie i czuję się zdecydowanie lepiej

kucharz 01-02-2020 11:49:54

to za co te służby dostają co m-ąc. wypłatę?.na NIK nie ma co liczyć ...pancerny marian pilnuje dziewczynek...

Pelelek 31-01-2020 00:34:05

Takiego problemu ja nie mam, jestem weganinem. Zanim zostałem weganinem, to jeszcze nie było marketów, ale już była różnica pomiędzy mięsem swojskim, a tym z zakładów mięsnych

warzymice 30-01-2020 18:41:52

W dupe z takim miernikiem. https://vitalia.pl/artykul10659_Test-urzadzenia-do-pomiaru-azotanow-soeks-ecovisor-co-na.html?fbclid=IwAR0DudkmjSRbLPc2UpibgU0SLfy8U2WSFg84PoB_2Lg2vNcdZszhBegrEfg

Paweł 30-01-2020 10:39:44

OMG co za parówkowy artykuł.

Namol 29-01-2020 04:50:25

Jeszcze troche i będziemy zamiast żywności zajadac sie pieniedzmi........rolnik wyjdzie juz nie na trawe ale na kostke brukową........popatrzy na piekny dom z unijnych dopłat........na piekny samochód w garażu......i nie zostało mu już NIC.......OPĘTALI KASĄ.Kto wierzył że to za darmo........jest prosty sposób OMIJAĆ MARKETY niechaj sami zjedzą co naszpikowali.

Idylla 28-01-2020 23:39:36

Masakra ludzie co jeść? Sami fundujemy sobie choroby.

jery 28-01-2020 17:56:04

Gabulicha tylko mały rolnik, inne to chemiczny syf

Gabulicha 28-01-2020 16:51:14

Mam pytanie, gdzie można kupić naprawdę zdrową żywność.Będę wdzięczna za podpowiedź

Gabulicha 28-01-2020 16:49:26

To fakt ,że jakość mięsa i przetworów mięsnych jest przerażająca,tym bardziej że jedzą to nasze dzieci

Gringo z Koziego Dworu . 28-01-2020 11:26:31

A tak wielu jest KATOLIKÓW ...gdzie ich mądrość zrozumienie nie czyń drugiemu co tobie nie miło! gdzie kler ? który powinien zająć swe stanowcze nie ! i stanąć w OBRONĘ ZATRUWANYCH OWIECZEK ,GŁOWA W PIASEK ! i nic się nie dzieje ....

Gosia 27-01-2020 20:03:42

Teraz wszystko jest na chemikaliach , a największym kłamstwem jest to że chcą nam wmówić że dany produkt jest bez konserwantów . Trują nas z każdej strony.

maly 27-01-2020 19:19:57

niby świeże mięso a nim nie jest. Miaso z uboju trafia pod igły albo teraz już do komur ciśnieniowych i tam jest szprycowane potem trafia do sklepów i sprzedawane jako 100% mieso w 1kg schabu jest ok. 25% chemi

Jadzia 27-01-2020 16:26:26

Jak przestalam jesc mieso to mnie nie boli zoladek i nie odbija mi sie tluszczem

Halina 27-01-2020 15:09:46

Mięso zanim je sporzyjemy musi być poddane obróbce termicznej i niema innej opcji , dobrze namoczone w soli ,w przyprawa h i wysokiej temperaturze wszystko ginie po co ta propaganda i tyle krzyku.

Leon 27-01-2020 13:03:22

Mieliśmy w polsce rrodziny robotniczo-chłopskie, ruski ciagniczek albo C-330 i taki robotnik po pracy i weekendy obrobił te 3-5 hektarów, trzymał krówkę albo dwie, 5 świnek, po podwórku chodziły kurki kaczuszki na dachu siedziały gołabki a w klateczkach parę krolików. No nie trzeba to razpierdolić tak nie może być, rejestrować, karać za samowole, zabraniać, tworzyć wymogi straszyć zmieniać na duże(fuże dobre) i tak przez lata zniszczona polskich malych rolnikó. A teraz to nas trują to przecież Ci którzy teraz badaja tp mięso maczali w tym łapy. Teraz to trzeba jeść to co jest bo jak bu tego nie było, to już nic innego nie ma. Obudziliści się tetaz, zlikwidujmy te szkodliwe dostawy to kilogram miesa będzie kodztowało 50zł, a wędliny 100 dalej znów coś zamknijmy a zwykły polak niech pracuje na dwa etaty i niech płaci.

terry 27-01-2020 12:42:23

od kilku lat borykam się z alergią żywnościową/zkąd mam kupić mięso od żeżnika?

wegetarianka 26-01-2020 22:47:51

wystarcz y jeden tydzień że byśmy nie kupowali mięsa i wędlin ,nigdzie,

pedro 26-01-2020 21:27:45

Musi pójść masowy pozew tak jak to robią w stanach wtedy to zadziała

Niki 26-01-2020 19:37:04

Przyjda czasy gdy ludzie na nowo zaczną gospodarki zakładać, będą mieć ręce pełne roboty to sie głupotami zajmować nie będą . Dawniej ludzie tak żyli i to były piękne czasy, każdy sie szanował i nie było tyle chorób co teraz.

Barbara 26-01-2020 10:10:02

To przerażające- pazerność wielu osób nie zna granic. Trują nas i zacierają ręce.

Colos 26-01-2020 09:44:39

Prawda jest taka że jakiś nieznanych przyczyn polski rząd pozwala na taki proceder mieszkam w tym momencie w Irlandii i używam tego samego urządzenia w tym kraju produkty zwykle są zdrowsze niż w Polsce te ekologiczne sprawdziłem . Jedno jest pewne trzeba sie zmierzyć z prawdą polski rząd pozwala na trucie narodu.

splashradek 26-01-2020 09:16:53

https://www.pzh.gov.pl/stanowisko-narodowego-instytutu-zdrowia-publicznego-panstwowego-zakladu-higieny-na-temat-rzekomych-przekroczen-poziomow-azotanow-w-warzywach-owocach-miesie-i-produktach-miesnych-i-przeprow/

bebilo333 25-01-2020 17:09:23

Jest jak jest, ale az tak zle nie jest . od 35 lat jem te produkty polskie i jakos zyje i dzieki Bogu nie choruje. Ciagle ktos straszy i wymysla. Co do politykow oni jedza to samo co my. Bywa, ze stolujemy w tej samej jadlodajni a kiedy oni sa na naradach w stolicy to tu pozostaje ich rodzina.

Hadeson 25-01-2020 16:10:50

Jeśli tak jest to czemu nie piszą w jakich sklepach ma to miejsce ,a ogólnie to kartka wszystko przyjmie

Gosc1 25-01-2020 14:15:23

Czym i w jaki sposób dokonano pomiaru związków azotu

wieslaw Wj 25-01-2020 12:10:29

Ohyda wielkie dranistwo co oni wyprawiają z nami , cieszę sie ze są ludzie którzy dbają o Polaków i takie sprawy naglasniaja .W narodzie siła tylko wspólnie można wygrać. Pozdrawiam

Gija 25-01-2020 09:01:03

Powołać Agencję Bezpieczeństwa Żywnosci‼️Zlecić SANEPIDOWI i innym służbom bieżącą kontrolę artykułów żywnościowych. Zaostrzyć kary za trucie Polaków. Co na to posłowie i ministrowie ⁉️

svojak 25-01-2020 00:09:22

A jak myslicie!?1. Płacimy skladki ZUS, a firmy ubezpieczeniowe będą płacic emeryturę dla "wiecznie żywych" emerytów latami. Przecież zbankrutują. To zo zrobić? Truć. No i mamy przekrioczenie norm. 2. Zakład mięsny jak wsprycuje chemię 100 % wagi mięsa to ma zysk. A jak nie - to musi wrócic do gospodarki rodem z PRL, tj. socjalistycznej, gdzie państwo dokłada do wszystkiego, a ministrowie i Elyta berze kusą wypłate.

Mucha 24-01-2020 20:50:47

Jest nas za dużo na tej ziemi trzeba robić segregacje ,zus się wśieka ze musi wypłacać renty i emerytury,więc będą nas truć

Kasia 24-01-2020 20:19:24

Jak ktoś nie zapłaci za badania na większą skalę nikt nie wykona takiego badania. Takie są realia dzis. Podatki płacimy całe życie a o nasze życie nikt z elit rządzących nie dba od dłuższego czasu.

Grzegorz 24-01-2020 20:03:57

Szanowni Państwo Ten problem będzie wzrastał ,ponieważ wolne niedzielę A mięso będzie trzeba sprzedać w poniedziałek . Więc nie sprzedane będzie zakonserwowane silną chemią ażeby do tego poniedziałku wytrzymało . Pozdrawiam i życzę zdrowia

Tomek 24-01-2020 16:21:39

No ale unijni producenci tych środków muszą je gdzieś sprzedać...

Eo 24-01-2020 13:53:46

A może by jakieś wiarygodne źródła podać? Z fachowej literatury? Bo na stronie internetowej napisać można wszystko i roi się od głupot i przeinaczeń.

Lucjan 24-01-2020 12:47:54

Przestaną truć, jak zabraknie konsumentów (kupujących)!

Stan 24-01-2020 12:22:22

a ,notariuszowi' służy, tylko popatrzcie jak mu ryja przybyło, a do tego kwiczy w każdą stronę jak wieprzek... przecież on też żre tojadło, tyle że z polskiego marketu nienawiści... nieprawdaż!?!

Henia 24-01-2020 10:36:38

Tak już u nas jest przepisy i wymogi nie pozwalają na trzymanie swinki dla użytku własnego tylko musimy jeść mięso z dużych ferm z antybiotykoami i paszami z dużą zawartością chemi

tra La La 24-01-2020 07:56:18

Ok. 450 tys. ludzi w Polsce umiera na raka. To więcej niż urodzeń dzieci 380 tys. Dane za 2018 Jak tak dalej pójdzie to wytluka nas w ciągu 5 lat a my się nawet nie będziemy bronić.

Butcher 24-01-2020 07:45:50

Jestem z zawodu rzeźnikiem i Mam do czynienia z mięsem polskim i przez świętami zagranicznym przez to zagraniczne zarazilem się yersinioza i dwa miesiące borykałem sie z tą chorobą. Lepiej zjeść dobrego polskiego mniej niż z marketu bo to sa 90 % karmione odpadami 10% zbożem zgadnijcie co wioza kierowcy po przywiezieniu mięsa z zagranicy tak mięso Polskie bio oni jedzą nasze tu jest problem

Ewa 24-01-2020 06:53:47

To za co służby kontrolujące żywność biorą w tym kraju pieniądze jak nie spełniają swoich obowiązków !!! My chcemy dobrych produktów w sklepach !!! Nikt nie chce chorować z tego powodu. Żenujące wędlina po 40 zł. , a tak samo trujące!!!

Smakosz 24-01-2020 05:13:09

Już dawno twierdzę że mięso nie ma smaku mięsa tylko starej szmaty, od paru lat nie jemy wieprzowiny ani wołowiny, ale wyroby też straciły swój smak

Konsument 24-01-2020 05:00:57

Niestety my coraz częściej kupujemy produkty w coraz to ładniejszym opakowaniu ogromne sklepy są w tym nie do pokonania

Celina M 23-01-2020 23:04:39

Te testery są bardzo dobre. A jeszcze lepszym testerem jest mój kot. Jak przyniosłam jakiekolwiek mięso z Kauflandu to nie chciał jeść żadnego. A jak dostałam od koleżanki z prywatnego uboju to kot o mało się nie udławił... tak mu smakowło....

Tak 23-01-2020 22:11:13

Trochę błędów się wkradło i teraz pojawia się pytanie na ile rzetelnie jest napisany artykuł , w kwestii rzetelności informacji , skoro są błędy na poziomie pisowni ?

Kozy 23-01-2020 14:55:20

Dużo krzyczycie i tak podtym względem nic nie robicie. Zwierzęta (świnie, kury) od dawna są faszerowane i dla tego są choroby jamy brzusznej i nadciśnienia itp.

Adam 23-01-2020 14:50:03

Błażej, to Ty się nie wygłupiaj. Twoja opinia to wyssane z palca pomówienia w celu zatuszowania prawdy. Ja wiem, że za to Ci płacą ale pomyśl. Twoja rodzina, Ty i Twoje dzieci też to jedzą. I nie wypisuj kłamliwych komentarzy.

Błażej 23-01-2020 13:43:54

Ten "specjalny miernik" wielokrotnie już opisywano i sprawdzano jego skuteczność. Pic na wodę, bujda na resorach. Urządzenie wyprodukowano w Rosji i nawet tam nie uzyskało atestu, nie wspominając o Unii Europejskiej. Weźcie się z takimi artykułami nie wygłupiajcie.

Ewa 23-01-2020 13:10:20

Myśle ze niestety z drobiem jest to samo!

Czesław 23-01-2020 11:55:12

To dlaczego rolnicy nie wezmą się do pracy i sami nie produkuje swojej zdrowiej żywności???????

Artur Beszczynski 23-01-2020 11:08:09

Ja nie kupuje w marketach ktoś się truje na własne życzenie zarobią na tym księża i grabarze

Anka 23-01-2020 09:12:39

Polskie mięso ten powinno być badane.Gospodarze polscy też hodują trzodę na dużą skalę.Podobnie jest ze zbożami. Dziś liczy się tylko wydajność. Gdzie w tym wszystkim jest konsument?Wszystko jest zatrute.

Łukasz 23-01-2020 08:31:29

Przeciez nikt z nas Polakówm ma nie dożyc emerytury,bo skąd na nie wziąć?wiec trzeba ludzi truć!!!Ot nasza Kochana Polska!!!

Krak 23-01-2020 06:30:01

Nie wiem co maja do tego polscy czy niepolscy rolnicy... Nasi nigdy nie przestrzegali, ani nie przestrzejają norm i ładują wszystkich syfow ile tylko się da. Normy są dla nich bez znaczenia. Rozwiązaniem jest poprostu zmniejszenie ilości zjadanego mięsa, bądź jeszcze lepiej całkowite odstawienie...

Star 22-01-2020 21:55:23

Te wyniki pomiarów nieatestowaną zabawką (Soeks-ecovisor)nie są wiarygodne

Zafira 22-01-2020 20:58:42

Ludzie nie kupujcie tej trucizny,to jest nie do polkniecia,zróbmy z tym porządek

Traktor 22-01-2020 19:31:36

Ale to chyba te bencwaly co siedzą w rządzie powinno reagować

Edi 22-01-2020 14:57:25

A ja zawsze myslalem ze nioski to koguty.....

Edi 22-01-2020 14:50:08

Gdy przed 30 oma laty przeszedlem na wegetarianizm to wszyscy rechotali sie z tego nienormalnego dla nich zachowania... Siedmiu gryzie piach...z mojego rocznika i mlodsi.. Rocznik 1960

Jolaboska 22-01-2020 12:25:14

Pacowalam 40 lat temu w Państwowej Inspekcji Skupu i Przetwòrstwa Artyk Rolnych badalsmy wszystko Dawno zlkwidowano tę istytucje bo po co.

Ewa 22-01-2020 11:05:51

Dlaczego nie wycofaja tych produktów ze sprzedaży????gdy przekraczają normy????....to chore....ale gdy tak jest to ktoś gdzieś tak kazał!!!!

Anna-Teresa 22-01-2020 09:32:58

Jest to wierzchołek góry,.W 1940r w Zakopanym Żydzi ze strony niemieckiej z zydami strony rosyjskiej ,podpisali pakt o unicestwieniu naszego Narodu.Po wojnie II Sw.pierwszym punktem w zaleceniach Moskwy bylo"zrodla wody w naszych rękach "na 49 możliwych. Kto dziś bada wodę?A wiemy,że jest zatruta(szczególnie ta nazywana "świętą "w miejscach pielgrzymkowych).

Kolo 22-01-2020 09:12:39

Słowa klucze: "jest podejrzenie", "może być"...

Maniek 22-01-2020 05:15:35

Tak jak z kręceniem liczników samochodowych wszystko na potrzeby klientów

Rzeźnik 22-01-2020 04:46:56

I gdzie sa politycy powinni sie za to wziąść. Kto to kontroluje ze takie cos w sklepie jest?

Barbara 22-01-2020 02:41:53

W dzisiejszych czasach to i rolnicy też są nieuczciwi. Zabijają chore kury i sprzedają jako wykwintny towar ..drogo...no bo od rolnika. Karmią zwierzęta też byle czym i nie dbają o nie . Ale ceny wysokie... Nauczyli się kombinowania na wyrobach i nawet mleko czymś faszerują by było dłużej niby świeże. Przyniesiesz do domu , gotujesz a tu jakiś zajzajer ..to samo z jajkami. Mieszają kilka swoich jajek z jajkami fermowymi ze skupu....ale cena wysoka .. bo niby wiejskie... Wiadomo że wiejskie bo wszystkie fermy są na wsi a nie w mieście. I tak robią nas w konia... Trzeba dobrze znać takiego rolnika i wiedzieć czy dba o swoje zwierzęta i jest uczciwym człowiekiem... Inaczej to tylko pomagamy cwaniakom i oszustom.

Aga 21-01-2020 21:58:55

Tam gdzie wykończyli rolników pseudo chorobą świń trzeba przejść na wegetarianizm z wlasnego ogródka niesty nie mamy wyjścia wykonczyli cukrownie wykończyli wieprzowinę wykonczą kopalnie węgla i soli wykonczą i nas

Marchewka 21-01-2020 21:27:40

Przydałoby się zbadać też owoce i warzywa. Tam z pewnością też znalazłoby się coś ciekawego.

Gość 21-01-2020 19:59:10

Takie mięso czyli tą padline powinni sobie szkopy jeść polskie zdrowe mięso wywozi się do Niemiec skupiając od rolnika za 5zł kilo ,mówię tu o wieprzowinie .Tak 5 zł kosztuje kilo żywca ,jestem rolnikiem pozdrawiam.

gosc niedzielny 21-01-2020 18:10:23

nasze sluzby zyja z lapowek i trzymania ryja cicho.

Bercik 20-01-2020 21:58:39

Powinno być zminimalizowane sprowadzanie mięsa za granicy z zagranicy to najgorsze świństwo idzie do nas do Polski a sprowadzane mięso powinno być szczegółowo przebadane.

Ekologiczna rodzinka 20-01-2020 21:44:10

Gdzie mozna takie mierniki dostac

Gazor 20-01-2020 16:47:36

To brednie. Mierzycie przewodność mięsa pisząc, źe to azotany. Przewodność zależy od wielu czynnikòw, a azotany są na końcu listy. Przestańcie powielać fake news.

Kupiłem wBiedronce 20-01-2020 14:57:18

Kupiłem w Biedronce schab, dziwnie wyglądał, jak modelina, krojąc go również jako plastelinę

Racjobnaklny 20-01-2020 14:26:18

A mierzone to było czym ? Teraz niech każdy hodowca indywidualny ubije świniak i zbada jego mięso, potem wyciągnie wnioski. Bzdura , bzdurę , bzdura pogania a wszyscy łykaja jak prawdy objawione. IDIOTYZM

Kasia 20-01-2020 14:14:38

Ekologiczna kiełbasa? Eko, z listkiem? Proszę podać konkretnych producentów.

Rafał 20-01-2020 11:24:10

Jakie badania !? To fikcja i pusty zapis na papierze wiem bo pracowalem w ubojni, prawda jest taka ze partia przeznaczona do badania byla scisle selekcjonowana, a reszta juz byla dawno w sklpie.

Gala 20-01-2020 10:19:02

Kochani sama hoduje kurczaki i tylko na zbozu wlasnym ale ten kurczak nie jest za 5zl jak w sklepie ale wyniesie mnie okolo 15zl ale jego smak. I nie rosnie 6tygodni tylko 5 miesiecy i to sa skutki a wystarczylo by zjesc o polowe mniej a zdrowszego.nasze panstwo zniszczylo malych gospodarzy i to sa skutki przemyslowych hodowli.Kiedys swinka rosla pol roku i dluzej a teraz fermie szybko i na chemi nasze dzieci to juz odczuwaja a bedzie jeszcze gorzej

Rajqu 20-01-2020 08:15:16

Proszę teraz zbadać mięso z rynku od rolnika. okaże się że jak jest.!!!!!!!!!!!!

A 20-01-2020 06:39:04

A gdzie jest sanepid i Instrukcje badająace żywność?

Gość 20-01-2020 03:44:51

Powinno być badane i zakaz sprzedaży trującej żywności

Gość 20-01-2020 03:38:03

Powinno być badane i zakaz sprzedaży trującej żywności

Ewa 20-01-2020 01:28:57

Dlatego zrobione mielone są do niczego. Nie nadają się do jedzenia,

Rolnik 19-01-2020 21:31:04

Polskie mięso idzie za granicę bo jest ekologiczne a z za granicy do Polski ściągają bo taniej wychodzi

testowski 19-01-2020 19:25:52

test czy przejdzie

Taki 19-01-2020 17:45:48

Inspektor sanitarny tylko zajmuje sie uprzykrzaniem zycia ludziom ktorzy nie chca wciskac dzoeciom wlasnym rteci i innych trucizn w szczepionkach

Jak rolnicy tak dbają o hodowle, uprawy, jak o pobliskie lasy, rowy, to ja podziękuję. Śmieci więcej niż na legalnym wysypisku, szamba - dziurawki, a roślinki i zwierzątka z podziałem dla siebie i na sprzedaż. 19-01-2020 16:58:47

klient

Ekolog 19-01-2020 16:55:00

Nagłaśniać, publikować w sieci, podawać nazwy producentów, a najlepiej nie kupować.

Edis 19-01-2020 16:30:23

Czytelniku o pseudo KOGUT, z miłą chęcią dołączyłbym się do Twojejbopinibibcheci zaostrzenia przepisów. Nerwy mnie biorą jak słyszę teksty znajomych rolników lejących trujące gów ... hetolitrami a w odpowiedzi "Przestań, przecież to ma sprzedaż ... musi być ładne "

andrzej 19-01-2020 13:51:39

służby unijne a nie POLSKIE

Cecylia 19-01-2020 13:28:27

Tak to Ja kupiłam właśnie filet w sklepie mięsnym nie będę mówiła w jakim sklepie był filet z kurczaka szpikowany antybiotykiem o przyniesieniu do domu filet zaczął śmierdzieć poszłam oddać go i ekspedientka potwierdziła to że to są filety które były odżywione antybiotykami No przepraszam To jakie tutaj problemy to nie są problemy tylko to są trucia ludzi chyba pan ma problem z samochodem

Marek 19-01-2020 12:15:26

Do produkcji wędlin oraz wędzonek mięso jest peklowane mieszanką peklującą która składa się z soli oraz nitrytu w odpowiednich proporcjach Chcąc przekroczyć zawartość azotanow czy azotynów w wędlinach trzeba by mięso posolić ( zapeklowac) w dawce 10 razy większej niż zakłada receptura a wiec dodatek soli peklującej wynosiłby nie 2,2 kg na sto kilogramów mięsa do produkcji kiełbas a ok 22 kg na sto kilogramów mięsa Wnioski proszę wyciągnąć sobie samemu ja nie potrafię zreperować sobie auta wiec oddaje do warsztatu a jak ktoś nie ma zielonego pojęcia o produkcji czy konserwacji mięsa niech głupot nie wypisuje i nie mąci ludziom w głowach tyle w temacie pozdrawiam

Konsument 19-01-2020 11:11:37

Trzeba walczyć z trucicielami . Trzeba dużo nagłaśniający o tych praktykach .

W.Z 19-01-2020 09:17:43

Razu pewnego kupiłem w supermarkecie drzem jagodowy,w którym było jagód 18%,reszta to chemia,czyli utwardzacze,polepszacze smaku,emulgatory,kultywatory(nie te ostatnie to rolnictwo).Na końcu wyczytałem tam guma guar,cokolwiek to jest.Stało toto w szafce 3 lata,bo myślę ,zjem to może sierścią porosnę,albo stopy mi się w kopyta zmienią.Wyrzucić też strach żeby do skażenia środowiska nie doszło,w końcu jak zaczęła obowiązywać segregacja śmieci to to dałem toto do odpadów niebezpiecznych.

Bibi 19-01-2020 07:17:03

Polacy to idjoci, latają do dyskontow i galerii jak muchy do gówna. Ja pojebany nie jestem, rodziny nie truje i kupuje w sprawdzonych miejscach u ,Mietka,

only.devil 19-01-2020 06:44:02

Przyłóżcie sobie wszyscy razem ze związkowcem ten specjalny miernik do czółek . Może wykaze zawartość mózgu w głowach.

kogut 19-01-2020 00:10:22

W Polsce nikt niczego nie kontroluje, hodowcy i rolnicy robią co im się podoba , by była kasa. Rząd tez ma nas w "dupie". W krajach Unii jest więcej kontroli i zakaz, tam się boją , a przede wszystkim są inne normy. U nas mogą truć do woli. W unii zakazany są substancje rakotwórcze takie jak Glifosat, a nasi pryskają zboża. Potem, jemy kasze, mąkę, pieczywo i chrujemy na raka !. Musimy ruszyć na rząd sami, inaczej jesteśmy straceni !!

Polska 18-01-2020 23:03:46

Po co komentarze i tak nikt z tym nic nie zrobi

Lol 18-01-2020 22:46:26

A pamiętacie odswiezane wędliny polskiego producenta? Wniosek? Nie jeść mięsa

Ania 18-01-2020 21:14:19

Od około 6 miesięcy nie spożywam mięsa ,bo zakazdym razem jak spożywam mięso źle się czułam .

SBB 18-01-2020 20:11:30

To jest ewidentna wina tej całej pierdolonej uni europejskiej szmaciarze

SBB 18-01-2020 20:11:00

To jest ewidentna wina tej całej pierdolonej uni europejskiej szmaciarze

Lukasz 18-01-2020 16:28:11

Zbadajcie dziczyzne

Kamil 18-01-2020 14:01:57

Przeczytajcie to i wyrzućcie to gówno za parę złotych. https://vitalia.pl/artykul10659_Test-urzadzenia-do-pomiaru-azotanow-soeks-ecovisor-co-na.html

Nela 18-01-2020 08:26:18

Ludzie a wy nie wiecie że wszyscy producenci którzy chcą być na półce w markecie muszą ściągnąć gacie do kostek -(tzn.sprzedac po kosztach a zarabiać tylko na ilości i jaka cena taki towar gorszą jakość bo to masówka dla marketu a ludzie patrzą że to dobra firma robi to kupują a ta firma dla marketu robi zupełnie inaczej ,taniej,gorzej. Żeby tylko wejść na półkę straszne ale prawdziwe

Kacha 18-01-2020 08:19:15

Sami napędzamy rynek żeby nas oszukiwać przestanmy kupować ale wszyscy wtedy się obudzą że coś jest nie tak jak tony mięsa zalęgną w sklepach i się zepsują -Strajk musi być całej Polski to jedyne rozwiązanie a kontroli nikt nie przeprowadza bo wszystko to jest machina Polskiego biznesu nasze dzieci długo nie pożyją masakra !!!

Katarzyna 18-01-2020 08:04:12

A ciekawe jakie wyniki byłyby po sprawdzeniu mięsa u naszych sąsiadów , Niemców czy oni też sobie pozwalają na takie numery z miesem. Nie mam miernika ale chętnie bym sprawdziła????

Krokodyl 17-01-2020 23:25:24

Hamstwo w państwie

Rafał 17-01-2020 22:04:21

Pytanie za 1000 punktów. Szyneczka od dziadunia to czym była traktowana aby miec ładny czerwony kolor jak nie Salertą czyli azotanem sodu lub nitrytem czyli azotynem sodu. Czy wszelkiego rodzaju tradycyjne wędliny? Tak tam też jest dodawany Azotyn sodu w celach wybarwiajacych i konserwujacych.

Gość 17-01-2020 19:53:09

Powinno się karać tych co trują ludzi tak by nie opłacało się im to robić wszyscy płacimy za mięso i chcemy by ono było bezpieczne i zdrowe a nie z dodatkami które szkodzą ,większość społeczeństwa chyba zdecydować powinna się na zmiany przejścia na wegetarianizm

Marina 17-01-2020 18:40:55

Nalo ,ze wszyscy nas truja lacznie z powietrzem to jeszcze ceny zaczynaja byc porazajace i ciagle rosna.Jak nas nie zabije jedzenie to my emeryci zdechniemy smiercia glodowa.

Elzbieta 17-01-2020 18:13:37

Kochany Marcinie. Zbadaj prosze jeszcze Ryby. Bög nich Tobie da duzo zdrowia i wytrzymalosci. Podziwiam ciebie za Twoja Odwage. Dalej tak.

Monika 17-01-2020 17:49:28

Jeżeli ktoś uważa że takim urządzeniem można zbadać zawartość azotanów i azotynów to polecam wrócić do podstawówki. Do oznaczania tych jonów używa się odczynniki chemiczne, trzeba je wyekstrahować i oznaczyć spektrofotometrycznie. Te badziewie może co najwyżej badać przewodność jonów.

Ja 17-01-2020 16:40:22

Malo tego ze jest niedobre to jeszcze wielszosc smierdzi knurem. Kupowane za grosze i z za granicy nie nadaje sie do spożywania

Cenia 17-01-2020 15:22:18

Moj 4-letni kotek brytyjczyk lubil jesc tylko kurczaki, watrobki z kurczaka i co po 4-ch latach bialaczka i smierc!!!

Antonia70 17-01-2020 13:35:22

Trujące jedzenie to jeden biznes, drugi sprzedaż leków na tę truciznę i tak się to kręci...

gość 17-01-2020 13:32:46

ale dlaczego tak jest ? bo gdyby jedzenie było zdrowe, to nie musielibyśmy sie leczyć, i nie byłoby nowotworów.

edzio 17-01-2020 11:46:47

Powinni walić milionowe kary i zamykać za utratę zdrowia

Egon 17-01-2020 11:43:14

Tak to popieram mięso już dawno przywoża w chłodnia h z dani i Holandii te barwione tak ładnie wygląda wcale tego nie jem bo widziałem co robią tam za granicą na lolland byłem świadkiem wszystkie kurnik to tuczarnir świń i pasa mieszanka specjalna 5miesiecy i100kg a niektóre nie chodzą tylko leżą przy kortach i bo ich peczy i mają jeść i leżeć co to jest człowiek człowieka truje a puźniej choroby poważne nawet groźne dla zdrowia

Zoska 17-01-2020 07:51:17

Ludzie mówicie o małych sklepach żeby tam kupować ale Ci mali sklepikarze zaopatruje się w dużych marketach mają karty stałego klienta i duże rabaty A nawet często nie mając kasy biorą towar na tak zwaną pustą kartę i później płacą. Wiem o tym bo pracuję w markecie i cóż kupisz w markecie czy w małym sklepiku to jeden i ten sam problem.Najlepiej kupić żywca i wszystko samemu zrobić ale .... ..czym te świnie są karmione też nie wiemy

Ktoś 16-01-2020 23:13:46

Nie rozumiem dlaczego dopuszczone są do sprzedaży ???!

Gość 16-01-2020 22:59:53

Tak walczą o czyste powietrze smog wlepiają ludziom kary węglem nie wolno palić . A sami co robią truciznę walą do każdego artykułu spożywczego i to jest ok. A kto za to odpowie . ? Truć ludzi świadomie . TO LUDOBÓJSTWO . Kto daje na to pozwolenie ?????????

Gość 16-01-2020 16:45:35

Zbadali mięso ...czy ktoś poniósł karę za to , że trujące mięso znalazło się w sklepie...?!!!

Krystyna Nawój Konsultant Świadomej Profilaktyki NSP 16-01-2020 11:56:46

Od października 2019 roku jestem konsultantem świadomej profilaktyki w NSP Słoneczne suplementy. Mój nr ID:PL 4326427,e-naturessunshine.com Kupiłam Uniwersalny Koncentrat NSP NATURE1S SUNSHINE CONCENTRATE małą łyżeczkę od herbaty koncentratu wlałam do 2 litrów wocy i włożyłam tam mięso przeznaczone na potrawy świąteczne. To co zobaczyłam po 20 minutach przeszło moje oczekiwania. Mięso wieprzowe zmniejszyło swoją objętość. Zrobiło się go mniej. Zmieniło kolor. Z krwisto czerwonego zrobiło się różowe. Miękkie. Wypłukałam dwukrotnie wodą i przrobiłam na kotlety mielone. Polecam ten koncenrtat .

Renata 16-01-2020 09:54:12

W sklepach nie powinno być żadnego mięsa . ani polskiego albo zagranicznego. Bo mięso to żywe czujące istoty. Precz z hodowlą! GO VEGAN!!!!!!

Lala 15-01-2020 23:56:17

Za Komuny gdyby coś takiego było kierownik masarni poszedł by siedzieć do pierdla.A tu nikt nie kontroluje? takie państwo Prawa i co na papierku tylko?

Niunia 15-01-2020 22:45:48

Okrutne,powolne niszczenie gatunku ludzkiego.W dodatku zgodne w/g prawa.My zastanawiamy sie z kąd mamy takie dziwne schorzenia!!!Nikt konsekwencji nie ponosi a to PRZESTĘPSTWO!!!!

Mysliwy 15-01-2020 18:03:29

Tylko dziczyzna z polskich pół i lasów. Tysiące ton naszej dziczyzny wyjeżdża do Niemiec, Francji, Włoch. Utylizuje się zdrowe dziki a wieprzowina w dyskoncie 9,99 zł za kg. Trucizna. Nie potepiajcie myśliwych.

yhm 15-01-2020 15:26:51

I najgorsze że nic nikt z tym nie zrobi , niby eko -skreko -fix a kupując za 40 zł masz to samo co z marketu to oszustwo , a drugi problem to ludzie nie mają kasy i sa skazani na tą truciznę co mają zrobić ? To producenci powinni być karani wtedy każda żywność byłaby jak dawniej !

PZH 02-09-2019 22:24:20

https://www.pzh.gov.pl/stanowisko-narodowego-instytutu-zdrowia-publicznego-panstwowego-zakladu-higieny-na-temat-rzekomych-przekroczen-poziomow-azotanow-w-warzywach-owocach-miesie-i-produktach-miesnych-i-przeprow/

Andrzej Kryński 02-09-2019 10:14:45

Jeśli nie podaje się ani miejsca, ani obiektu "badań" to jest to zwykły agro-hejt. Do Rosji szły polskie świnie zainfekowane wirusem, handlowano bydłem z chorobą mózgu, już nie pamiętam nazw. Jak mam być przekonany, że nasze jest lepsze? Nawet kupowane na rynku ziemniaki gniją już po tygodniu! Nikt nie kontroluje produkcji rolnej, czyni się co najwyżej pozory.

Rolnik z lubelskiego 26-08-2019 21:03:51

Tak się dzieje gdy polskie zdrowe świnie się utylizuje a kupujemy mięso które 15 lat leżało w chłodni nie wiadomo skąd przywiezione.

Dominik Małachowski 23-08-2019 14:50:51

Ludzie powinni w końcu przestać rzucać bezowocne frazesy! Mięso jest trujące? To chce wiedzieć z jakich ubojni, firm czy marketów wtedy będę wiedział jak się bronić przed tym

Otwarty umysł 22-08-2019 18:05:07

Przeciez te całe słuzby, ktore powinny dbac o stan zdrowia ludzi, jakosc hodowli i przetwarzania zywnosci, sa zainteresowane aby nas unicestwić, więc marne szanae....

Chemik 21-08-2019 15:57:15

Bzdury. https://vitalia.pl/artykul10659_Test-urzadzenia-do-pomiaru-azotanow-soeks-ecovisor-co-na.html

K 18-08-2019 21:17:32

Jak tak można gdzie nasze władze w Polsce my chcemy żyć nie umierać a nasze pokolenie dość ze nie ma dobrej służby zdrowia gdzie mamy się leczyć błagam o pomoc

Eliza 18-08-2019 11:41:10

Badać i upubliczniać wyniki badań.

Wojas 18-08-2019 07:18:06

To wszustko mamy dzieki tej wspanialej IIIRP i tym lotrom co teraz kandyduja do sejmu i sematu jako te zgnile jablka co caly kosz zarazaja. Dzirki tym podlym ludziom co a Magdalence nas zdradzili i tym zbrodniarzom co z zagranicy ich oplacali. No i dzirki modlom wznosonym do nieba o TAKIE POLSKIE

Justyna 17-08-2019 07:11:44

Wicie co by było najlepsze? Na kazym lidlu biedrone polo markecie itp, być powinno napisane.................... Azotany w mięsie ładny kolor itp ilość substancji trujących i ich normy przekraczające. dziś są podudzia z kurczaka w lidlu kg po 4,99ja za huja tego nie kupię!!!!!!!!!!!!!

Dawcor 17-08-2019 00:22:48

Ile to razy słyszałem: To dla mnie, a to na handel. Miastowe wszystko zjedzą.

Homi 16-08-2019 23:26:53

Robią z nami co chcą a rząd im pozwala ciemnoty totalne

Homi 16-08-2019 23:25:44

Wychodzi nam unia bokiem

Sebastian 15-08-2019 23:42:00

Ale w co wy wierzycie... Wojna nie może już wybuchnąć, bo była by dla środowiska zbyt niszcząca. Wody starczy nam maks na 200 lat. A ludzi przybywa.

Laborant 15-08-2019 20:28:54

Badania to się powinno wykonywać w akredytowanym laboratorium i akredytowaną metoda a nie tym urządzonkiem ze zdjęcia!

Ryszard 15-08-2019 15:24:01

Ktoś napisał, że trzeba kupować u pewnego gospodarza, w tym problem, że gospodarz nie może chować świń bo nie spełni wymogów jakie są stawiane.

Lechita333 15-08-2019 12:37:06

Chrystowiercy powinni zmuszac do rzarcia tej trutki kaplanow , sekretarzy id bogow biblijnych

Marek 15-08-2019 08:49:40

Tylko że gospodarze gnebienia od tylu lat mogą nie wytrzymać i nie będzie skond kupić będziemy zmuszeni na import

m 15-08-2019 07:48:37

i o to chodzi zeby tylko zostało 15 ml polakow

m 15-08-2019 07:48:37

i o to chodzi zeby tylko zostało 15 ml polakow

Tadik 15-08-2019 00:27:25

Trzeba kupować w pewnym miejscu , bezpośrednio u gospodarza, pewnego gospodarza.

Tomasz 15-08-2019 00:08:49

Gdzie można zakupić miernik do pomiaru azotanów i azotynów, poza tym czy wszystkie produkty można mieżyc tym miernikiem. Pozdrawiam

Bogdan 14-08-2019 21:51:08

Zapomnijcie drodzy konsumenci, że polski rolnik zainteresowany jest ekologiczną produkcją żywności. Dzisiaj pryska, jutro sprzedaje. Liczy się kasa aby zajechać w niedzielę audi na sume. Receptą jest system kontroli ale ta władza ma inne priorytety : średni okres wypłaty emerytury 11 miesięcy.

Mari 14-08-2019 20:12:37

A może pora przejść na wegetarianizm?

Mari 14-08-2019 20:12:33

A może pora przejść na wegetarianizm?

prawda 14-08-2019 19:29:09

Kiedy rolnikom na wschodzie kraju pozwolą na hodowlę świń , ( jesteśmy zniewoleni jak w tym filmie rosyjskim , nic nam nie można ziemi też , nie można przejąć po Ojcu )Kler ma wszystko a teraz nie długo przejmie nas żydostwo , i po pięknym kraju Polsce ( goje nr dwa tak nas będą zwać ).

Vero 14-08-2019 14:40:10

Czy można podać nazwę tych hipermarketów?

Jamczur 14-08-2019 12:04:31

Szanowny p. Marcinie. Czy według Pana musimy przej#" na pożywienie bezmięsne?

Teresa 14-08-2019 09:20:34

Moje koteczki juz dawno nie rusza miesa z supermarketow,chocby to bylo najpiekniejsze mieso . Cos w tym jest :(

Zbyszek 14-08-2019 08:19:25

wszyscy wegetarianizm a co w marchewkach nie ma chemii ? warzywa nie są sztucznie pędzone ? żeby szybciej dojrzewały . Zastanówcie się nad tym co piszecie

pawel 14-08-2019 06:53:04

Myslalem ze tylko w wyrobach . Nie zdawalem sobie sprawy ze juz w surowym miesie . Dramat !!!

T.Boj. 14-08-2019 06:45:59

Straszne, ale zgadzam się i w Hipermarketach od dawna nie kupuję żadnej żywności. Pozostałe mi małe - nasze sklepiki, chociaż i tam nie jest bezpiecznie. Popieram tą walkę, oby nie była to walka z Wiatrakami, gdyż rządzi mamona w potężnej pazerności .

Halina 13-08-2019 23:26:29

Trzeba nas systematycznie truć bo lekarze nie mieli by co robić,szpitale by padły.Trzeba .,by było też zamknąć apteki firmy farmaceutyczne też nie miały by co produkować.A my kogo obchodzimy liczą się pieniądze.Bandytyzm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maria mazur 13-08-2019 22:42:11

To woła o pomstę do nieba! Jesteśmy bezsilni, my, zwykli zjadacze chleba, co możemy zrobić? Dzisiejszy świat rządzi się prawami pazernych ludzi dązących do jak największych dla siebie korzyści, nie zważając na konsekwencje. Jak mawiała moja babcia; Koniec świata!!!

Misfits 13-08-2019 21:37:08

Wegetarianizm = Dobry Smak !!! Zdrowie I Współczucie !!! youtube.com - debata: zwierzęta należy wykluczyć z menu youtube.com - mistycyzm 13 - wegetarianizm youtube.com - janusz reichel - nie jem mięsa zostanwege.pl

Misfits 13-08-2019 21:32:58

Antidotum na taki rozwój rzeczy jest tylko jeden, czyli, wegetarianizm, tudzież, weganizm i po kłopocie. Nic bardziej prostego. Chyba że macie z tym kłopot ?!?

Oto 13-08-2019 18:26:31

Przerazajace!!!!

Gość 13-08-2019 18:06:53

A czytać to te komentatory-doktory umieją? Tu jest test tego cudeńka pomiarowego, do pomiaru "wszystkiego": https://vitalia.pl/artykul10659_Test-urzadzenia-do-pomiaru-azotanow-soeks-ecovisor-co-na.html

Malwi 13-08-2019 16:02:31

Wiecie co, tak czytam te komentarze i jak widzę, coś typu,, ten miernik to ściema,, to zastanawiam się ile wy macie wiedzy na ten temat!? Pracuje przy mięsie za granicą, te mierniki są do sprawdzenia temperatury, sprawdzenia pewnych substancji. Uwierzcie, że większość ludzi ma gdzieś temperaturę i substancje chemiczne, 10gram w te czy w te... Także proponowałbym kupić sobie takie mięsko czy wędline u Pana na wsi, gdzie użyje tylko soli, pieprzu i czosnku i dać 40zl za kg , niż kupić w markecie na promce za 20zl...

zjadacz schabowych 13-08-2019 12:27:29

ze tez ludzie sie nabieraja na te 'mierniki'

Gość... 13-08-2019 12:23:24

Producentom, firmom przetworczym zależy tylko na kasie. Ludzie w instytucjach kontroli siedzą cicho dbając o etat. Inna sprawa to instytucje te nie mają odpowiedniej mocy sprawczej. Normalnie powinna być niezapowiedziana kontrola , w przypadku nieprawidłowości prokurator, zamknięcie firmy , konfiskata majatku zarządu i finisz. Po kilku takich akcjach byłby spokój. Podobnie z firmami zagranicznymi łącznie zwywaleniem z kraju.

Mis 13-08-2019 12:04:07

Jaki to specjalnuy miernik, kupię sobie

Badyl 13-08-2019 11:11:27

Aferzyści.. W naszym kraju obce rozlazło się jak plaga. Tylko nasze nigdy dobre nie było.. Polski chłop lepiej gdyby służył dla kogoś niż produkował.

Gość 13-08-2019 09:13:49

Benzoesan sodu gdy przemieści się do żołądka i zajdzie reakcja z kwasem żołądkowym powstaje benzen - środek rakotwórczy!!.

Monia 13-08-2019 09:10:55

To tylko Polska masakra

Gosc 13-08-2019 08:44:38

Ten sprzet nie bada przetworzonego miesa!

Gościu 13-08-2019 08:38:57

Miernik jak najbardziej w porządku ! Teraz czekać aż producenci oskarżą tego pana bo oni mają swoich laborantów inspektorów którzy twierdzą że wszystko jest ok po wcześniejszym dostanie walizki z gotówką.

Laborant 13-08-2019 07:51:56

Fajny ten miernik. Taki nieatestowany. Taki nieprzystosowany do badania mięsa:P Życzę powodzenia w sprawie z producentem, jak to trafi do laboratorium i się porówna wyniki.

Sokolowski Zbigniew 12-08-2019 22:16:52

Kupiłem karkówka w biedronce pakowana hermetyczne Nie dosyć ze w 1,5kg mięsa przy pieczeniu musiałem wylać pół litra wody bo cały czas się gotowalo zamiast pieczenia a mięso było z knura i bardzo smierdzialo moczem musiałem wyzucic wszystko banda oszustów a pisało kraj pochodzenia Polska.

Małgorzata 12-08-2019 21:42:09

Trzeba po prostu przestać jeść mięso! wyjdzie to wszystkim na dobre i nam i zwierzętom a nawet naszej matce ziemi!. Jedynie ci co nas podtruwają na tym stracą a to też chyba dobrze! ;-)

Szuwar 12-08-2019 20:52:16

Nawet "zdrowe" mięso truje bo człowiek nie jest mięsożerny. Pies trawi mięso w 2-3 godziny i ma w jelitach odczyn kwasowy wiec mięso w psie nie gnije. W człowieku zalega kilkanaście godzin, nie mamy ochrony kwasowej więc mnożą się w nas bakterie gnilne i pasożyty. Spece od diet bezmięsnych głoszą, że część chorób w wieku 40+ wynika z podtruwania się gnijącym mięsem przez całe dekady.

Jolka 12-08-2019 19:10:55

Ale chamstwo aż nieprawdopodobne, już w życiu nie kupię w markecie mięsa

Obserwator 12-08-2019 18:48:02

A gdzie można kupić taki miernik ?

Anonim v 12-08-2019 18:26:16

Gościu 12-08-2019 16:17:20 " Przecież to urządzenie to ściema. " Jakby to była ściema to by nic nie wskazywała . Coś musi być na rzeczy , skoro neguje się ten przyrząd . Czego się boicie PRAWDY , a co prawda o "zdrowej żywności" w oczy kole .

Gościu 12-08-2019 16:17:20

Przecież to urządzenie to ściema.

awsd 12-08-2019 14:51:45

Mierzone nie w laboratorium, a za pomocą Soeks Ecovisor. https://vitalia.pl/artykul10659_Test-urzadzenia-do-pomiaru-azotanow-soeks-ecovisor-co-na.html

Edward 12-08-2019 14:02:30

Zgłoś to do prokuratury to wtedy coś będą musieli z tym zrobić ,to to przestępstwo . Ścigać karnie mozna by wszystkie służby powołane do ochrony konsumentów,jeśli wiedzą i nie reagują to ponoszą odp karną.

huntly.pl

Nasza strona korzysta z plików cookies, aby dowiedzieć się więcej przejdź do strony Regulamin i polityka prywatności

Akceptuję